Barack och Michelle Obama i kidnappningsdrama

Hahaha, nej det är inte seriöst. Tänkte mer på att locka lite grann och så använde jag faktiskt den meningen idag. Nämligen på svenska kommunikationen då vi skulle hitta på artiklar, rubriker, intervjuva en kompis bla bla BLAAAA. Gud, jag är så skoltrött som man bara kan bli. Snart är det bara 6 veckor kvar av skolan! Wiho, sen blir det BOSNA. Kan man bli gladare? inte jag iaf. Dagen gick snabbt, men det var tråkigt (som vanligt). Gick på kommunikationer och jobbade med engelskan. Sen kom jag hem och så var emma här i 10 minuter sen stack hon. Sen har jag bara kollat på tv och så kom pappa med goda bosniska cepvapcici, puss på det va! :* Nu ska jag plugga no, världens tråkigaste ämne på delad plats med matte. Jag fattar verkligen ingenting. Aja, ni får en liten bild på mig, haha.

Fick nyss reda på en sak som gjorde mig ledsen. hoppas du blir bättre snart sötnos! <3



Puss på er alla
Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0