farsdag

 Hej allihopa!
Jag är jätteledsen att jag inte har uppdaterat bloggen på 2 dagar (?) Men jag har haft fullt upp, tro det eller ej.

Idag var jag och handlade presenter till pappa. Det blev en ram där det stod "till världens bästa far" trroooor jag, sen fick han sin favorit tårta (budapest heter den), en påse med sitt favorit godis och en god middag. Han förtjänar verkligen det. Och jag vet att allt kan gå fel ibland, jag vet att jag kan va jobbig och tjatig, jag vet det. Men du är min pappa, du kämpar för mig, för din familj. Även om vi har tjaffsat så har vi så underbara minnen tillsammans. Och både jag och du har fullt upp just nu och vi hinner inte ses så ofta, inte prata ut, inte skratta. När jag väl umgås med dig, så njuter jag. Jag älskar dig. Tack för att du finns, tack för att du försöker stötta mig även om du har fullt upp. Du förtjänar orden: Världens bästa pappa.
Sen så har jag handlat två basic t-shirts, vit och svart och 3 par superhärliga trosor. Jag handlade med mamma och sedan käkade lunch. Älskar dig mamma. Snart tror jag jag ska ut på en promenad. Måndag imorgon = skola. Usch, kan inte lovet bara komma? Jag vill ju till Bosnien!

Puss på er alla / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0