lite sömn och mycket problem

Förlåt, att jag inte har uppdaterat så mycket idag. Men, jag har inte haft ork, inte haft tid. Jag är fortfarande sjuk och har legat hemma i min mjuka sköna säng hela dagen. Imorgon blir det skola, vill inte... Vill ha lov nu nu nu. Får träffa alla människor jag inte har träffat på.. 12 dagar eller något? Det ser jag fram emot. Snart blir det Ugly Betty och Depserate Housewifes, just nu kollar jag på Dr. Phil utan ljud eftersom ljudet funkar inte på TV 4+.  Nu ska jag faktiskt titta på tv och gå och lägga mig efter DH eftersom jag är väldigt trött. Som ni kanske läste på rubriken "lite sömn och mycket problem". Jo, jag fick ganska lite sömn.

Jag har inte glömmt, jag vill bara inte minnas.

Puss på gumpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0