Mcdonalds och shoppa

Hej 
Idag gick jag till skolan fastän jag mådde sjukt illa. Jag kämpade till in i det sista, som i detta fallet var klockan 2. Klockan halv 3 var jag hemma och åkte ut till Nova lund med mamma och syskonen. Köpte ett par höga stövlar, höga knästrumpor och kofta. Innan dess åt jag på mcdonalds. Blev jättenöjd med skorna och med det andra också för den delen. Han inte shoppa så mycket eftersom vi skulle ut till det nya huset och titta lite. Ja, jag ska flytta! :) och jag fick det bästa rummet. Yes yes. Sedan är det ju bara 9 dagar kvar, 9 DAGAR, till min födelsedag. Hurra hurra.
+ ATT JAG REDOVISADE ETT SVENSKA STEG! wiho.

Bilder på de nya kläderna kan dyka upp imorgon. Jag vill ju inte att detta ska bli en sådan moddeblogg alla har nu för tiden. Men, det kan ju va kul då och då!

Puss på gumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0