ny blogg

Nu börjar jag, Selma, med en helt ny blogg!
Planen är att jag ska skriva ner mina tankar och åsikter och kanske
slänga in ett par bilder lite då och då. Jag ska försöka göra så gott jag bara
kan för att få till en bra och läsbar blogg. Har försökt blogga tidigare, men
det höll bara i typ några veckor eller så.  Den här gången bestämmde jag mig
för att: Nu ska de fan hålla.
Så ja, jag är tillbaka. Med en helt ny blogg i början av en helt ny månad.
Månaden är såklart NOVEMBER, jag fyller år då! Hurra för mig.
16 november, då fyller jag hela 14 år. Jag hoppas då att jag får
en systemkamera så jag kan göra bloggen ännu bättre.
Med tiden jag bloggar kommer ni få "lära känna" mig bättre.
Vill även passa på att tacka alla mina vänner, familj och släkt. Även bekanta.
Alla som lyssnar och bryr sig, ni har varit till stor hjälp dom här svåra tiderna.
Nu återstår de bara att säga: Välkommen till min nya blogg eller nått..
Aja,

puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0