Jag hatar tråkiga söndagar

Söndag, sista dagen på lovet. Det är precis som om livet passerar och jag inte hinner med. Man kan säga att jag genom går en sorts höst-depression. Ute är det grått och mulet och man har inga tankar på att gå upp ur den stökiga sängen. På köpet får man mensvärk. Hur kul är det på en skala 1-10? Dessutom är det jättestressigt nu med allt pluggande. Fick jobba på min pjäs idag om en flicka som bär slöja i en ny skola och blir mobbad. Läraren tyckte början va bra. Men, nu har jag gjort klart hela! Hoppas åtminstone på ett VG. Och idag bakade jag även kladdkaka! Gud, alltså det är verkligen gott. Brukar inte äta sådant, försöker hålla mig i form till nästa sommar. Men ibland är det som om man inte kan stoppa sig själv! Så jag satte igång med en kladdkaka och vispade grädde till. Det blev lyckat! Tro det eller ej, men jag har blivit jättebra på det här med mat. Jag förvånar mig själv faktiskt.  Och jag längtar starkt efter julen och snö, massvis med snö! Tjocka vinterjackor, mössor, vantar, stövlar och dom där härliga halsdukarna. Om 2 år beger jag och mamma oss av till New York. Det kanske blir tidigare.  Det staden, den är underbar.
Och klocka 7 blir det Gossipgirl. Det är bland det bästa som finns.

Kameran är borta! Ska leta reda på den imorgon, då blir det bilder.
xoxo Selma


Det ser så mysigt ut, Central Park.

Kommentarer
Postat av: emma s (:

snacka om att emzzzan hänkar :D

2008-11-03 @ 20:02:46
Postat av: emma s (:

skoaj, men jag viiiil, så mysigt endå :o

2008-11-03 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0